Subject: Dokumendi nr 16-7/23-03422-056 edastamine
From: "Liis Jääger" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 12:49:02 +0300

Lugupeetud Transpordiamet

Edastame Teile dokumendi 16-7/23-03422-056 "Täiendatud hoonestusloa taotluse 
edastamine Transpordiametile arvamuse avaldamiseks".

Lugupidamisega

Liis Jääger
Ehituse tegevusõiguse talituse peaspetsialist
+372 620 1919 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn

Failide mahu tõttu ei ole võimalik neid manusena kaasa panna. Kokkupakitud 
kujul saate need alla laadida järgnevalt lingilt:
https://jvis.ttja.ee/modules/dokumendi-haldus/document/download-attachments/%242y%2410%24D6QcUTLCry08I5odUEzMEuTzHUhHbwNNpeICol15pQD.22yUphN2
Link on aktiivne 2 nädalat

Kokkupakitud failid:
kiri_digiallkirjaga_16-7_23-03422-056.pdf (0.33 MB)
Hoonestusloa_taotlus_EstLink3_21.05.24.asice (5.64 MB)
kiri_digiallkirjaga_16-7_23-03422-056.asice (5.96 MB)